O schimbare!

imagesTe salut!

Astazi am sa-ti prezint un articol pe care l-am scris in doua zile! Sunt sigur ca vei vedea o diferenta intre cele doua parti ale lui. Nu va fi o diferenta la modul de redactare ci la ceea ce transmite mesajul.

Ziua  1. Demotivat! Demoralizat! Ziua in care a trebuit sa iau o decizie!

Fii tu insuti si fa mereu ce-ti place! Este un indemn dupa care ma ghidez si incerc sa-l aplic in proportie de 100%. Recunosc, uneori nu reusesc: frica, lasitate, convingeri limitative…probabil ca stii si tu.

Imi amintesc, eram altfel: necomunicativ, emotiv (foarte emotiv), nesociabil, temator, necurajos, iar lista poate continua. Privind in urma si comparand cu ceea ce sunt acum, vad o mica diferenta, una un pic mai mare!

Totusi, simt ca trec printr-o perioada asemanatoare celei cand eram asa cum am prezentat doua randuri mai sus. Nu traiesc aceleasi sentimente si emotii, dar sunt la o rascruce de drumuri in care simt ca trebuie sa iau o decizie. Simt ca trebuie sa analizez situatia actuala „la sange” si sa renunt la anumite lucruri, facand loc pentru acele activitati care acum sunt o prioritate.  As spune ca e simplu! Probabil si tu mi-ai zice: pur si simplu renunta! Alege sa faci ceea ce-ti doresti cu adevarat! Si eu ti-as da dreptate, insa, as vrea sa te intreb: cum poti face asta cand stii ca lasi in urma multe responsabilitati?

Citisem undeva urmatoarea afirmatie: Cand ai in fata mai multe drumuri si nu stii pe care sa-l alegi, aseaza-te si asteapta oricat ar fi nevoie. Cand inima iti da un raspuns, ridica-te si mergi!

Poate ca asta ar trebui sa fac, dar totusi cred ca amanarea este acea situatie pe care singur o creezi si, pas cu pas, te indreapta spre esec. Dar si deciziile luate in graba te pot face sa cazi in groapa pe care ti-o sapi singur.

Sunt sigur ca nimic din ce mi se intampla in viata nu este intamplator! Sunt sigur ca aceasta situatia ma va ajuta sa iau decizia cea mai buna si ma va ajuta sa-mi indrept viata spre directia pe care mi-am stabilit-o! Sunt sigur ca urmatoarea decizie ma va propulsa spre cea mai inalta tinta, spre indeplinirea celui mai mare vis.

manifarfalla800-e1286192198163

Ziua 2! Entuziast! Fericit! Invingator! O zi diferita!

Am invatat o lectie! Pentru a obtine ceea ce-mi doresc, intai trebuie sa OFER! Ma asteptam sa primesc, sa mi se ofere, si nu se intampla! Eram frustrat, ingandurat si suparat! De ce nu se intampla asa cum imi doresc?  Nu intelegeam ce mi se intapla si de ce nu se intampla asa cum mi-as fi dorit? Atunci am luat o decizie! Am stat si am analizat situatia prin care treceam. Mi-am pus zeci de intrebari la care mi-am raspuns sincer! Mi-am dat dat seama  (cu toate ca stiu si sunt convins ca sunt singurul raspunzator de viata mea) ca eu eram cel vinovat!

Am realizat ca eu atrageam acele suparari, clipe de frustrare si amagire! Si atunci am hotarat: stiu ce am de facut, stiu cum trebuie sa fac, mai ramane doar SA FAC! M-am schimbat. Mi-am schimbat atitudinea si ca prin minune, totul s-a schimbat! Totul a devenit divin, minunat. Linistea si libertatea sunt din nou prezente in viata mea! Optimismul meu nebun, e din nou la locul sau! Din nou, sunt EU!

Desi stiam, aseara am realizat cu adevarat ca atitudinea mea este cea care imi dirijeaza viata! Daca am o atitudine pozitiva si sunt axat pe ceea ce-mi doresc si muncesc mult si cu pasiune, voi obtine ceea ce-mi doresc! Atitudinea face totul!

Totul este trecator! Trecutul nu-l poti schimba! Oricat de mult ai vrea, ceea ce a trecut asa ramane! Nu te lasa afectat de trecutul tau! Ia tot ce e mai bun din el! Invata toate lectiile pe care ti le-a oferit si mergi mai departe, cu incredere, curaj si perseverenta! Ceea ce conteaza este prezentul! Prezentul este viata ta! Stabileste clar ce vrei sa obtii in scurta viata pe care o ai si actioneaza! Capata o atitudine de invingator si invinge!

Daca nu schimbi directia, ajungi incotro te indrepti!

Vrei sa obtii ceva? OFERA!

3 gânduri despre “O schimbare!

  1. Pingback: Săptămâna bloggerului chibzuit – Jurnal | My life as Ioana

  2. Ionut

    Salut,

    Am participat de curand la trainingul tinut de tine.Felicitari!Ai avut o energie care cred ca s-a transmis la fiecare persoana care a participat.Am invatat mai mult decat sa imi redactez un CV, am invatat ca atitudinea care o am ma influenteaza enorm si am invatat exact ceea ce ai spus in acest articol: pentru a obtine ceea ce-mi doresc, intai trebuie sa ofer.
    Multumesc si ma bucur ca am intalnit un om care ofera valoare si ii invata pe altii sa ofere valoare celor din jur.Continua cu trainingurile si sper sa te mai intalnesc.Mult succes.

    1. Salut!

      Ionut, multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Ma bucur mult sa primesc aceste aprecieri!
      Sunt sigur ca ne mai vedem si mi-ar face placere!

      Mult succes in ceea ce faci!
      In tine sta toata puterea!

Lasă un răspuns

