Cele mai importante 21 de cuvinte!

21In aceasta seara am primit o provocare de la Ioana, pe care bineinteles ca am acceptat-o. Cu ceva timp in urma, a scris un articol in care prezenta cele mai importante 21 de cuvinte pentru ea. Mi-a zis ca i-ar placea sa le citeasca si pe ale mele. Asa ca, in acest articol voi prezenta cele mai importante 21 de cuvinte pentru mine. Poate ca data viitoare cand voi fi provocat sa fac acest lucru, vor fi altele, dar acum, acestea sunt:

  1. Iubire;
  2. Familie;
  3. Prieteni;
  4. Valori;
  5. TEACHING;
  6. Dezvoltare;
  7. Autentic;
  8. Daruire;
  9. Carti;
  10. Dreptate;
  11. Sinceritate;
  12. Viitor;
  13. Pozitiv;
  14. Impacare;
  15. Pasiune;
  16. Optimism;
  17. Emotie;
  18. Multumesc;
  19. Echipa;
  20. Castig;
  21. Ambitie

Ce ar fi sa provocam cat mai multi oameni la acest exercitiu? Eu il provoc pe Alex. Abia astept sa vad cuvintele sale, dar si pe cine va provoca mai departe.

12 gânduri despre “Cele mai importante 21 de cuvinte!

  1. Mă bucură faptul că ai acceptat imediat provocarea! Mulțumesc! Îmi place lista ta de cuvinte.! Trec pe listă să te provoc și la anul, să vedem atunci cum se transformă această minunată listă!

  2. Pingback: 21 de cuvinte pentru suflet « Dan Talmaciu

  3. Pingback: 13 dorinte pentru 2013 | Oana Blaga

  4. Pingback: 13 dorințe | My life as Ioana

  5. Pingback: Ale mele 13 dorine « Dan Talmaciu

  6. Pingback: Cine voi fi eu în 2013 « Gânduri frumoase pentru fiecare zi

  7. Pingback: Acelasi eu in 2013, planuri diferite « Dan Talmaciu

Lasă un răspuns

